Sunday, November 21, 2010

LANUN PART ONE :)

rindu sial dekat budakbudak lanun . grr~ . bila nak jumpa la pantat . HAHA . aku nak kita satu bilik lagi macam dulu . best la bodoh . asyik main je . belajar tak pernah , HAHA , cibai la korang , syaitan jahanam la korang ni .

ini budak kawan pertama aku dapat kat uitm . name iqbal nak tapi suruh panggil korea . HAHA . aku tak tahu kenapa dia nie sepet padahal mak dgn ayh dia tak pun . aku syak kau ni anak angkat je la . dlu kau kene buang pastu mak kau kutip kau kan . HAHA . makan dalam ke pek . tapi dia nie tak kedekut . dia selalu belanja aku makan kalau aku takde duet . syg kau la pepek . MUUUAHX . HAHA

nama fucker nie muzzamil . tapi kitorang panggil zack sbb name dia susah sangat nak panggil . panjang sgt . dia keeper terbaek kat UiTM aku . HAHA . dia nie player gak . HANDSOME boleh la . HAHA , rindu kau la pantat

ini ajib , semua pempuan suka kat dia . biasa la FARID KAMIL kata nye . HAHA . umur dah 21 tapi macam cilake . HAHA . dia ni banyak pengalaman . aku suka dengar cerita dia . dia nie bukan belaja pun tapi result gempak . CIBAI kau jib . HAHA

name dia AIMAN . anak orang kaya damansara . HAHA . dia ni aku igt kan gay mula mula . HAHA . sori aiman . aku kalau nak kelua mesti dengan dia .dia nie baik la . sape kate dia kedekut . HAHA . aku nak lepak umah kau nnti wey .

kerinting nie name NICK . dia nie cibai sikit . dia suka menganjing orang , HAHA . kalau lepak dengan dia kalau tak kene bahan mmg xsah . FUCK ar kau . HAHA . dia suka maen DOTA . relax je dia masuk kolej pukul 3 pagi . dia tunggak utama IMBA AF . HAHA

budak nie name nye MIZAN . HAHA . dia nie sial sikit . keje dia kacau orang . pantat kau . HAHA . tapi dia nie baek la sial . tak kedekut , defend terbaek IMBA . HAHA

amer kepeng yg pakai baju biru . dia ni mmg kurus gila babo wa ckp lu . HAHA . dia nie obses dengan MERCURIAL dia . HAHA . dia ni suka kacau orang . sebab kau la ramai budak kepala kene baldi kau tahu tak SYAITAN . HAHA . mangsa dia nie NICK la . yg pkai baju kuning . HAHA

ejad . HAHA . xde sape pggil dia ejad . semua panggil PANGJANG . dah mmg kenyataan yang dia mmg panjang gila sial . dia tgk aku kene tunduk bawah . HAHA . dia nie paling jambu , tapi suka ponteng kelas . HAHA

rafi atau dipanggil Berwang . HAHA . dia kaya bodoh . bapak dia ade kedai emas . kau tgk la gamba atas siap amek gamba dengan emas . HAHA . dia nie selalu bg makanan kat aku . HEHE . syg kau la rafi

faez . duduk banting . tempat kau mesti berhantu kan . yela tempat SOSILAWATI kene bunuh . HAHA . orang2 banting jahat . bunuh orang . HAHA . faiz ni character dia tenang je . tak penah gelabah , suka style dia . HAHA

digelar DOTA sebab obses dengan DOTA . HAHA . selalu maen Dota dengan nick smpai pkul 2 3 pagi baru masuk kolej . HAHA . dia kalau masuk bilik lanun mesti kene bahan . tapi dia ok . kau terbaek wey . sayang kau doe . HAHA




No comments:

Post a Comment