Wednesday, November 24, 2010

lawak kampus

HAHA . cibai la . apsal aku gelak sorang sorang kalau baca lawak kampus nie . gila babo lawak sial cite dia . pantek ar kau KEITH . wat cita boleh bagi orang mati gelak . HAHA . semua ni bermula bila aku tengah lunch ar . aku selalu kawan makan mesti bace komik . then tadi aku amek ar komik lawak kampus aku . lawak kampus yg aku baca ni aku baru beli malam tadi . HAHA . colour punye derr . baca ar . HAHA . gila babo lawak sial . aku nak makan pun tak sempat . asyik nak tergelak je . PANTEKK la . di sini aku sedia kan beberapa strip yang aku rasa kelakar gila babo tahap dewa punya lawak kalau diamati :)

ape sial nak ikat pencuri guna benang . HAHA

bapak cibai kalau tandas kat KL camni . HAHA

kalau ade orang macam ni kat MALAYSIA camne ea -,-

HAHA . ini terbaek sial

HAHA . sangap dengan blog

semua nie aku dapat dari facebook gempakstarz . pastu masuk photo then klik kat lawak kampus . selamat bergelak ketawa :D

1 comment: