Sunday, November 28, 2010

what a day -,-

semalam aku dapat gak kutip hutang aku rm60 dari epul . setelah sekian lama . HAHA . aku pergi umah dia dengan zam . zam beriya -iya ajak aku datang umah dia , thnx zam :) . then dah dapat duet tu terus topup then msj ejad nak tak g sunway . dia ckp isi minyak dia gerak . ok ar deal . tong tong ape ada hal . HAHA . then msj owais ngan acong . dorg pun on je . janji pkul 2 . ejad amek aku pkul 2.30 . HAHA . bapak lambat . mula - mula nawaitu nak g sunway je sekali zamrin yg drive pulak . tiba - tiba ada suara misteri berkata 'g KL ar' HAHA . cibai je , zam pun iye kan je .

bapak lambat nye nak smpi KL . dekat pukul 5 baru smpi . cacat ape doe . jem gila jalan . memang tak la kan aku nak pegi lagi . HAHA .bende bukan jauh tapi sebab jam . zam park kereta then kitorang jalan kaki pergi pavi . mula - mula singgah kat PAKCIK cafe . aku minum milo ais je . dah makan kat umah tadi . HAHA . then trus g pavi . kat pavi tu dorang usha barang . DC HEROES la , ZERO HOUR la , MACBETH , dan macam-macam . aku nak MUNICH , HAHA . then zam tak jumpe barang yang dia nak dia ajak g BB . mula mula lepak jap kat entrance pavi . kat situ keje mengutuk orang je aku ngan acong . HAHA . cibai punye acong . dah puas kutuk orang , kitorang gerak g BB . kat BB zam beli seluar kat giodarno n baju kat zero hour . owais tak abes - abes dengan MACBETH dia . HAHA .

start kat BB aku dah start pening dah . then dah carik barang zam kitorang balik kat kereta . dalam perjalanan balik aku dengan acong ada niat nak wat video macam yang kat facebook . comolot kat KL . HAHA . cibai punye acong , paling aku tak leh terima dengan zam ar asal aku cakap ade awek sikit je mesti dia reply 'HA tu la melayu , seks , seks ,seks ' . kuat pulak tu ckp nye . HAHA . malu sial . sebelum balek kat kereta owais tiba -tiba keluakan fon then amek gamba jap . HAHA

ejad , owais , paan

paan , zam , acong

then kitorang balik ar naek kereta cam biasa . then kat satu highway tiba - tiba zam ckp 'jad, kereta kau apsal , temperature naek gila babi' . then kitorang berhenti nak cek kereta . pergh berasap wa cakap lu . radiator rosak . so kene berhenti kejap . jalan then berhenti isi air . kitorag mengulangi procedure ini berulang kali sehingga sampai di maple . HAHA .

mangsa keadaan -,-

kat highway :D

sebelum tu kitorang berhenti makan kat RnR SG. Buloh makan KFC . tak sedap , macam sampah . baek makan kat maple la gila . HAHA . sebelum gerak time ejad isi air kitorang nyanyi macam orang kene sawan HIV . tgk ea:



sampai kat maplay ingat nak suh faiz anta . zam yg drive . tgh nak reverse zam terlanggar pulak kereta syafiq . perghh . satu kes lagi . dah la zam nak g potong rambut . time tu dah pkul 12 . mane nak carik . ngan kes kereta lagi . zam balek dulu anta barang then datang balek kat maplay . dorg pandai - pandai ar ketuk sikit skirt kereta syafiq coz takleh bukak pintu . time tu aku tgk MU lawan BLACKBURN . time aku tgk baru 4-0 sekali full time 7-1 la sial Mu bantai BLACKBURN . main ape sial sampai 7 . HAHA . game dah abes baru setel kereta . faiz anta aku dengan owais balek . balek - balek terus mandi . time tu aku pening gila . aku amek minyak angin sapu kat kepala . perghh. what a day for zamrin -,-

No comments:

Post a Comment