Monday, November 29, 2010

carik duit :D

HAHA . start hari ini aku kene bangun pukul 6.30 . perghh mmg macam dak sekolah la kan . cibai -,- . sebab aku kene sambung profesion aku yg lama iaitu CLEANER . HAHA . HEBATT BUKAN . aku nak beli MUNICH . yeah . i adore you munich . grr :D .

aku rasa this time aku tak de la penat sangat kot kerja coz aku pagi - pagi terus start bersih kan rumah . kalau dulu kul 7.30 sampai pukul 10 kene bersihkan fakulti dulu . kene kutip sampah la , buang sampah , mop , menyapu . grr~ . penat bodoh . HAHA . sekarang lagi ar dah 3 org satu tmpt . HAHA . mmg sedap ar kerja . cepat je siap . AKU , ZAKIY dengan AZIM . kerja aku bersihkan kipas kat ruang tamu , zakiy dengan azim bersihkan kipas kat bilik . memang kerja kitorang bersihkan kipas je . yang lain - lain biar veteran setel kan . HAHA . tapi byk la gila nak bersihkan . HAHA . memang sedut habuk je ar aku hari - hari . ada 6 blok kalau tak silap aku . satu block ada 5 laman , laman A , B , C , D ,E . setiap laman ada 5 tingkat then setiap tingkat ada 4 rumah . dalam satu rumah ada dua kipas syiling dengan 3 kipas bilik coz bilik memang ada 3 . HAHA . bayang kan wey . nak kira pakai calculator pun aku rasa dapat syntax error barangkali . HAHA . tapi tak pe ar coz makcik - makcik semua sporting gila babo . dorang macam happy je aku keje balek . aku special barangkali . HAHA . perasan cibai .

aku target basic aku rm700 then elaun bersihkan umah rm200 coz sebelum nie dapat rm 200 elaun bersihkan umah . campur OT lagi . HAHA . cecah la jugak juta - juta duet aku bulan ni . HAHA . aku nak beli MUNICH . perghh . terbaek wa cakap lu . HAHA .


Farhan Mahfuz :D

WORK WORK WORK -,-


sebelum


selepas
p/s : tu karat ea bukan kotoran :D


bilik student :D


apparatus :D






No comments:

Post a Comment