Monday, December 13, 2010

family day

sabtu hari tu aku dengan family aku pergi bercuti di PD . family day katanya . aku follow je la . benda aku tak paya baya apa apa . bapak best nye . HAHA . gerak pukul 8 pagi . aku dah la tido pukul 5 . haihh . ni gara - gara futsal , maplay dengan on9 ar ni . HAHA . sampai - sampai PD terus carik kedai makan . semua orang order nasi ayam coz nak bagi senang tapi bapak lambat . mcam hanjing -,- . pastu kat belakang ada awek pulak . memang tak la kan aku nak makan . HAHA . tapi aku tetap berpegang pada janji aku . HAHA . then dah makan terus gerak ke hotel . kitorang stay dekat CASA RACHADO . not bad ar . boleh la honeymoon kat sini nanti . HAHA . nak check in kene tunggu pulak coz bilik belum kemas . dekat sejam gak ar tunggu . budak - budak semua dah mandi kolam dlu . semangat . aku pun igt nak join tapi panas gila babo sial . memang tak la kan aku nak masuk kolam tu . HAHA . last - last aku amek laptop then on9 . pastu dah boleh check in . aku g masuk bilik . aku kongsi dengan mak ayah aku , abg aku dorg n kakak n abg ipar aku . yang buat aku seram nye dengan almari dia . HAHA . bukak almari macam cerita hantu jepun la sial . bapak seram nya . siap ada lumut lumut bagai . HAHA .

aku masuk bilik je terus tidur . ngantuk doe tak cukup tido -,- . then pukul 5 bangun siap siap nak g mandi kolam . HAHA . lame dah tak mandi kolam . semangat abes doe . last mandi time kat TER ngan budak budak lanun . HAHA . rindu korang la pantat . yang mandi time petang tu just abg n kakak kakak aku je . budak budak tak boleh sebab dah lame . HAHA . dorg tension je tgk kitorang mandi kolam . dorg duk kat atas men bola . kapok ar korang . HAHA








then dah mandi terus amek barang barang bbq letak kat tempat yang disediakan . start bbq pukul 8 . aku datang datang je dah terhidang kambing panggang . HAHA . memang feveret aku la sial kambing . perghh . malam tu abang aku wat pengumuman yang dia dah ada awek coz dah kene desak dengan family aku . HAHA . malam tu gak ada cabutan bertuah . aku la sial aku dapat berus jamban . HAHA . malam tu kenyang gila ar .


















No comments:

Post a Comment