Friday, March 18, 2011

PART TWO

aku kadang kadang pelik dengan aku ni . kadang kadang aku rasa sem dua aku nie macam best , kadang kadang macam tahi . haihh -,- . ape la masalah aku sebenarnya kan . tapi takpe aku puas hati coz bilik aku aku stay dengan apek and ajib . kawan terbaek aku . HAHA . cibai korang . jangan nak bahan aku dengan si pantat tu lagi ar kan . aku sepak ape pun tak dapat . HAHA .


kenapa aku tiba tiba post blog balek padahal aku dah lame tinggal kan blog aku . sampai aku pun lupa ape nama blog aku . HAHHA . sohaii abes . since aku jadi part two nie , aku banyak abes kan masa dala bilik je . aku malas nak kelua . kalau keluar pun g makan kat istiqamah je . bagi aku istiqamah terbaek kot kalau nak compare dengan norazila dengan nazurah . norazila macam pantat , servis lembab macam anjing , makanan tak sedap . nazurah pun same je . waiter tak mesra pelanggan langsung . PEGI MAMPUS SAMA KORANG . HAHA .

aku perasan since aku masuk part two ni aku dah jarang gila maen futsal . mungkin sebab aku malas nak jalan pegi kampus kot . jauh doe . belum maen dah penat . HAHAH . or sebab aku sedar aku ni tak function dalam team pun ken . baek tak paya maen je . daripada jadi punca baek aku tak paya maen . takde sape sakit ati dengan aku nnti . HAHA . bodoh la kau pacan . kau men futsal apsal nak takot . aku selalu kena mara dengan apek 'kau nie apsal takut nak masuk' . HAHA . taiik la kau paan .

since part two nie jugak aku rasa macam aku dapat kesedaran aku nak dapat ANUGERAH DEKAN . untuk sape semua nie ? untuk mak ayah aku jugak . HAHA . aku nak dorang bangga dengan aku . HAHA . kalau jiran tanye berapa point aku , dengan bangga and selambe mak aku akan cakap '4.00' je la . HAHA . kerekk abes mak aku nie . sepak kang ape pun tak dapat . HAHA .
since part two nie aku balek umah cuma sekali je . itu pun time raya cina . nak balek ari laen macam tak sempat je . dengan test ,assignment , program fakulti , dan macam macam lagi . haihh . tension tension . aku teringin nak melihat keindahan meru tu . nak men futsal dengan kawan kawan aku . cibaii ar .

sekarang aku rasa aku menghadapi masalah kewangan la . duit aku abes untuk makan je . bayangkan la , sekali makan abes rm6 . tu belum campur malam . sehari paling skit pun duit aku abes rm15 , HAHA . memang tak cukup la kakak aku bagi rm50 tuk seminggu . nak mintak kat dia je nnti dia membebel , haihh . terpaksa la berlapar kadang kadang . HAHA . naseb baek duit time aku keja cleaner tu ada la skit lagi . boleh ar back up sikit perut aku yang semakin mengurus nie . HAHAHA . kadang kadang aku teringin gak nak apply PTPTN . rm2500 satu sem . gila babo wa cakap lu . HAHA . tapi sape nak bayar nnti . tak nak aku hutang hutang nie . hutang bawak mati doe . bahaya . HAHAH

No comments:

Post a Comment