Sunday, December 5, 2010

Hari Sabtu

sabtu macam biasa aku kerja separuh hari . dalam pukul 11.30 tu tiba - tiba zam text aku cakap 'nak g KL tak kul 12' . aku cakap takleh ar coz aku balek 12.30 . then dia cakap ok ar . aku balek terus text acong dengan eddie . ajak sekali . aku mandi - mandi then zam amek aku kat umah . pastu amek acong . dalam kereta zam kata ajak ar haikal sekali . pastu aku msj ar eddie suh ajak haikal sekali . cibai lame tunggu haikal siap . HAHA .

dalam kereta zam kate dah lambat r nak g KL , g sunway je ar . kitorang ye kan je ar , HAHA . sampai - sampai kitorang trus naek roof top coz memang takde parking ar sial kat bawah . HAHA . bende pertama aku nak buat kat situ ialah makan . lapa doe . balek kerja tak makan mmg lapa ar . kitorang makan mcd . tak sedap -,- . baek makan nasi lemak seri has . terbaek boleh . HAHA . lepas makan kitorang g kacau dak - dak yang maen skating . HAHA . kitorang ketuk-ketuk cermin nye . ramai gila yang terkejut . HAHA . tetek ar korang . then zam pegi giodarno carik baju . dah carik baju pegi plak vans , zam beli cap . bapak kaya zam nie . HAHA . lepas tu lepak kat sebelah starbuck . dorang nak smoke . kat situ ar kitorang lepak kutuk -kutuk orang yang lalu lalang . HAHA . paling fuck kalau ade orang pkai supra . pastu bangge macam anjing . menggelabah tetek -,- . time kat zero hour aku minat gile dengan satu mcbeth nie . HAHA . tapi aku nak munich la . HAHA . duit takde la siak . pastu zam ajak g snooker . kitorang follow ar tapi aku , eddie dengan haikal tak leh masuk coz tak pakai kasut dengan pakai short . cibai ape sial nak masuk snuker kene pakai kasut dengan pakai seluar panjang . kitorang tggu dorg maen dekat setengah jam ar gak . HAHA . tetek la . then kitorang balik .


giodarno


acong n zam


haikal n eddie

lepas tu kitorang pegi alam sentral coz zam nak beli laptop . lepas dah beli tu , kitorang karaoke kejap . 5 buah lagu . aku upload beberapa video yang boleh membuka mata masyarakat Malaysia yang kitorang boleh jadi artis . HAHA





MEMORY :)


KAMALIA HARDCORE :D

No comments:

Post a Comment