Thursday, December 2, 2010

Pisau Cukur

kat tempat kerja aku ni ada sorang lelaki yang agak berusia . umur dia 35 tahun . name dia A . *name sebenar dirahsiakan . A ni pun keje cleaner kat tempat aku . dia ni adik supervisor . dia ni mereng sikit . HAHA . asyik kene bahan dengan kitorang je kat tempat kerja . dia siang kerja cleaner and malam pulak dia kerja kat restoran . kesian dia ni . dia takde isteri lagi . dia ni kesian sial , ramai - ramai perempuan yang kenal dengan dia semua nak kikis duit dia . tau la dia mereng sikit tapi jangan ar nak jadi cibai sangat . first yang aku tahu ade sorang budak area umah dia . budak sekolah lagi , dia ni asyik mintak duit kat A je . hari2 rm20 . perghh . tak effect la dia kerja siang malam macam tu cibai . kalau call nak jumpe . then kitorang tanya ' nak jumpe awek ar tu , dia mintak berapa ' . HAHA . konfem punye budak tu mintak duet . sial kaninai punye budak . kecik kecik dah jadi pengikis .

second aku dapat tahu budak JOHOR . HAHA . bapak jauh en . camne tah boleh kenal . dapat no dari bas kowt . HAHA . selalu kan kat bas bas ada nombor '01*-******* , bohsia terhebat' . HAHA . tadi time kerja budak johor ni call mintak duit . then kitorang tanya dia mintak duit ke , dia mntak berapa . then A cakap rm200 . pastu kitorang tanya ar nak watpe . dia cakap nak masuk kelas komputer . tetek ar kau budak . kelas komputer bagai . mak ayah takde ke . cibai ar kau . kau ingat kau selamat ke ha . kau pkai duit haram tau tak sial . pastu kitorang terkejut yang dia cakap dia pernah bagi budak tu sampai rm400 . perrghh , dalam hati aku memang dah panas ar sial . pukimak ape budak tu mintak sampai rm4oo . tahu ar duk jauh . cibai kaninai anjing . geram siall .

aku tak tahu la berapa ramai lagi perempuan dah kikis duit dia . kesian bodoh kat dia , kerja siang malam abes kene kikis je . cibaii . kerja nak menipu je . masuk neraka jahanam ar wey korang . KONFEM . HAHA . aku apsal emo sangat nie padahal dia takde kene mengena pun dalam hidup aku . barangkali aku bengang sebab dia kene tipu dengan budak budak kowt . HAHA


fuck perempuan pengikis :@)

No comments:

Post a Comment