Sunday, March 20, 2011

i do love you :)

i love you fara kamarudin . terima kasih sebab bagi saya peluang untuk menyanyangi awak . awak tahu tak , awak baik orang nya , saya sayang awak . HAHA . kenapa pakai saya awak nie . HAHA . kau tau tak fara , setiap hari kita text , aku tak pernah bosan dengan kau even aku rasa kita msj benda yang sama je . HAHA . tapi bagi aku semua tu sangat berharga doe . HAHA :D

aku ingat lagi first aku nampak kau , time tu dekat gerai nasi ken , kau dengan asha tengah nak beli lauk , then aku nampak kau dengan asha , aku dengan tak malu nye terus kacau kau . HAHA . gentle wey malu time tu . nasib baek kau bagi respon , kalau tak malu doe aku . HAHA . time tu kau dengan asha , aku dengan apek , dengan spontan nye aku cakap kat apek 'comel kan kawan asha tu' . HAHA . nasib baek aku satu group dengan asha time LDK tu . aku rasa dah memang jodoh kot . HAHA . pastu yang tak boleh blah nye time apek cakap asha ajak g giant tiime tu , aku cakap dengan apek 'okay ar tu pek , kau jalann dengan asha , aku jalan dengan kawan die' . HAHA . bapak tak segan aku nie . time tu aku suruh apek kirim salam kat fara and fara kirim salam balek . perghhh , ada respon wey . HAHA . time tu tak dapat number lagi . just camtu camtu je and tak tegor ape pun ken . aku igt lagi , time aku baru balek dari atm , aku ternampak asha dengan fara , cibai ape aku segan gila kot . jalan menunduk je . HAHA . aku tak tau la ape perception kat fara time tu . HAHA . then kat bilik apek masuk masuk bilik cakap 'nak paan number fara , asha bagi' . time tu aku amek je ar tapi tak berani kot nak text . HAHAH

first aku test dia berbunyi macam nie 'good morning' padahal time tu dah pukul 11 malam kot . HAHA . then dia reply 'kejadah nye good morning malam malam buta camnie' . HAHA . bapak gengster doe kau nie . start tu kita text hari hari ken tapi kita just text malam je ken . aku tak nak kacau kau study doe . HAHAHA . and aku still igt lagi aku pernah tanye 'bf tak mara ke text dengan aku' then kau cakap 'aku baru je break minggu lepas' . HAHA . nasib kita sama ar . sejak tu kita makin rapat kan , malam malam aku gadai rm3 aku nak supersaver dengan kau . HAHA . dah dekat sebulan tu apek cakap dengann aku 'paan baek kau cepat dengan fara' , aku tye ar kenapa then apek cakap 'asha cakap fara dah suka kat kau' . HAHA . happy kot time tu . tak sangka pulak wey .

kau ni dah ar jenis susah nak kejut en , time bulan puasa , hari hari aku kejut kau bangun sahur kan tapi ape respon aku dapat ? 'ha' je dari kau . HAHA . sepak kang ape pun tak dapat . kita selalu dapat jumpe time nak beli lauk tuk buka je . tapi tegur tegur camtu je ar . kau tak abes abes dengan kicap . HAHA .

lepas tu kita start kelua sama . tapi kita tak kua dua . kita kua dengan aiman dengan asha . HAHA . kalau kelua mesti kau belanja aku kan . bapak segan wey . kalau aku nak bayar mesti kau dah bayar dulu kan . kalau macam nie kalau aku keluar dengan kau baik aku tak paya bawak dompet doe . HAHA . tapi kan kita tak pernah ada gamba sama sama kan . HAHA . ada dua je gamba kita sama sama itu pun tak nampak . HAHA


kita kat belakang tu . HAHA :D


kau pendek wey . HAHA

tapi bagi aku kat nie special sebab kau tak pernah kongkong aku nak watpe . HAHA . and the most thing kita tak couple pun kan . HAHA . kau jangan mengada nak menggatal sudah la . aku sepak kang ape pun tak dapat . terima kasih ASHA sebab kenal kan aku dengan FARA nie . bukan salah aku dia start mencarut . HAHA . suka bila dengar kau mencarut . style la gila . HAHA .and sori kalau aku tak perfect untuk kau . AKUSAYANGKAUTAHU :D

No comments:

Post a Comment