Friday, March 18, 2011

kenduri kahwin

tadi dalam pukul 3 shadeq datang bilik aku then suruh siap siap . aku lupa pulak arini kitorang dah sewa kereta nak pergi rumah wan . kitorang pergi rumah wan sebab abang dia kahwin . aku dah lapar pulak . dari pagi tak makan ape . makan choki2 je . haihh . tak de masa depan sial . HAHA . aku mandi then tunggu shadeq . macam pantat doe , kata kereta pukul 3.30 last lasst dapat pukul 4. aku dah siap maen need for speed dulu . haihh . lembab macam anjing . HAHA . takpe ar . asalkan dapat makan free . rumah wan dekat manir . ambil masa 20 minit gak la nak sampai . dah ar sesar tadi . HAHA . macam tahi je ;p

sampai sampai je aku terus pergi kat nasi . perghhh , nasi minyak wa cakap lu . memang fevret aku la doe . HAHA , dah lama boleh tak makan nasi minyak . aku amek banyak kot . dengan ayam lagi , daging lembu . perghh . nikmat wa cakap lu . lagi nikmat dari malam pertama kot . HAHA . lepas makan tu aku duduk kat kerusi then pengantin keluar amik gamba kat luarr . time tu aku terpikir , camne ar nanti aku dah besar . aku nak tema warna ape , nak buat kat mane , HAHA . angan-angan doe . n the most thing dapat ke aku kahwin dengan perempuan yang aku sayang :D hehe . segaan la aku nak cite pasal kahwin . HAHA . ari ari makan nasi bujang ade hati nak kawen . sampah la aku nie . HAHA . tapi tak pe aku akan bekerja keras untuk mereliasisakan impian aku nie . HAHA .

time tengah duduk tu ada pulak sedara wan pegi karaoke . HAHA . suara macam pantat je doe . bapak tak sedap . ape la . tak paya nyanyi kan bagus . rosak gegendang telinga aku . haihhh . bodoh makan taik banyak .

time balek tu lagi ar . kitorang sesat . lalu dekat highway baru . tak bukak lagi pun highway tu . kitorang lalu highway yang ada mat rempit matti dulu . HAHA . dah la minyak takde . gila babo seram wa cakap lu . HAHA . tembus tembus dekat bukit payung . haihh . memang dekat sangat la kan dengan chendering . HAHA . kereta dah la tayar gelong . macam pantat -,-

1 comment: