Sunday, June 26, 2011

Yang Terindah :)

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

singer-Dakmie
title - Yang Terindah

first time dengar lagu ni aku memang suka gila but malam tadi aku tak boleh tidur then aku tak tau nak buat ape , so aku check balik apa lagu ada dekat phone aku then tiba tiba aku tertarik balik nak dengar lagu yang terindah ni . once aku dengar bunyi gitar lagu nie aku rasa macam aku masuk ke dunia lain , lagu ni betul betul buat aku rasa tenang bila dengar , aku pun tak tau perasaan ape nie . aku sendiri rasa confuse , aku rasa macam aku berada dalam lagu ni , aku bayangkan macam aku dalam satu situasi yang aku rasa sangat bahagia :) . dalam lagu tu aku tertarik dengan lirik dia 'kasih disalut dengan kejujuran' . dekat situ aku dapat buat satu kesimpulan yang kejujuran nie penting dalam setiap perhubungan :) , lagu ni buat aku tersenyum sorang sorang HAHAHAH . sakai laut la aku nie :D

No comments:

Post a Comment